Adatvédelmi Irányelvek

Utolsó frissítés: 2024. január 7.

Ez az adatvédelmi irányelv leírja a Taki Hungary Kft. ("mi", "minket" vagy "miénk") politikáit és eljárásait az Ön információinak gyűjtésére, felhasználására és nyilvánosságra hozatalára vonatkozóan, amikor Ön használja a szolgáltatást, valamint tájékoztatja Önt az Ön adatvédelmi jogairól és arról, hogy a törvény hogyan védi Önt.

Értelmezés és meghatározások

Értelmezés

A szavak, amelyeknek kezdőbetűje nagybetűs, az alábbi feltételek mellett meghatározott jelentéssel bírnak. A következő meghatározások ugyanazt a jelentést hordozzák, függetlenül attól, hogy egyes számban vagy többes számban jelennek meg.

Meghatározások

Az adatvédelmi irányelv céljából:

  • Fiók: egyedi fiók, amelyet Önnek hoznak létre a Szolgáltatás vagy annak részei eléréséhez.
  • Társvállalat: olyan egység, amely irányítja, irányítás alatt áll vagy közös irányítás alatt áll egy féllel, ahol az "irányítás" az igazgatók vagy egyéb vezető hatóság megválasztására jogosult részvények, tulajdonosi részesedés vagy egyéb értékpapírok 50%-ának vagy annál nagyobb részének tulajdonjogát jelenti.
  • Alkalmazás: a Taki, a szoftverprogram, amelyet a Társaság biztosít.
  • Társaság (továbbiakban "Társaság", "Mi", "Minket" vagy "Miénk" ebben a Megállapodásban): a Taki, (Cím: Taki Hungary Kft., Magyarország, 1062 Budapest, Székely Bertalan utca 19. fsz. 9)
  • Ország: Magyarország.
  • Eszköz: bármilyen eszköz, amely hozzáfér a Szolgáltatáshoz, például egy számítógép, mobiltelefon vagy digitális táblagép.
  • Személyes Adatok: bármilyen információ, amely egy azonosított vagy azonosítható egyénre vonatkozik.
  • Szolgáltatás: az Alkalmazás.
  • Szolgáltató: bármely természetes vagy jogi személy, aki az adatokat a Társaság nevében kezeli. Harmadik fél vállalatokra vagy egyénekre utal, akiket a Társaság a Szolgáltatás megkönnyítésére, a Társaság nevében történő Szolgáltatás nyújtására, a Szolgáltatáshoz kapcsolódó szolgáltatások elvégzésére vagy a Szolgáltatás használatának elemzésére alkalmaz.
  • Használati Adatok: automatikusan gyűjtött adatok, amelyeket a Szolgáltatás használata vagy maga a Szolgáltatás infrastruktúrája generál (például az oldal látogatásának időtartama).
  • Ön: az egyén, aki hozzáfér vagy használja a Szolgáltatást, vagy az a vállalat, vagy más jogi személy, amelynek nevében az egyén hozzáfér vagy használja a Szolgáltatást, adott esetben.

Személyes adatainak gyűjtése és felhasználása

Gyűjtött adatok típusai

Személyes adatok

Szolgáltatásaink használata során kérhetjük, hogy adjon meg bizonyos személyazonosításra alkalmas információkat, amelyeket kapcsolatfelvételre vagy azonosításra használhatunk. A személyazonosításra alkalmas információk többek között:

  • Email cím
  • Keresztnév és vezetéknév
  • Telefonszám
  • Cím, Állam, Megye, Irányítószám, Város
  • Használati adatok

Használati adatok

A Használati Adatok automatikusan gyűjtésre kerülnek a Szolgáltatás használatakor.

A Használati Adatok tartalmazhatják az Ön Eszközének Internet Protokoll címét (pl. IP címét), böngésző típusát, böngésző verzióját, a Szolgáltatásunk oldalait, amelyeket meglátogat, látogatásának időpontját és dátumát, az ezeken az oldalakon eltöltött időt, egyedi eszközazonosítókat és egyéb diagnosztikai adatokat.

Amikor Ön mobil eszközön keresztül vagy azon keresztül éri el a Szolgáltatást, automatikusan gyűjthetünk bizonyos információkat, beleértve, de nem kizárólag, a használt mobil eszköz típusát, az Ön mobil eszközének egyedi azonosítóját, a mobil eszköz IP címét, a mobil operációs rendszert, a használt mobil internetböngésző típusát, egyedi eszközazonosítókat és egyéb diagnosztikai adatokat.

Gyűjthetünk olyan információkat is, amelyeket az Ön böngészője küld, amikor meglátogatja Szolgáltatásunkat vagy amikor Ön mobil eszközön keresztül éri el a Szolgáltatást.

Alkalmazás használata közben gyűjtött információk

Alkalmazásunk használata során, a funkciók biztosítása érdekében, előzetes engedélyével gyűjthetünk:

  • Információkat az Ön tartózkodási helyéről

Ezeket az információkat a Szolgáltatásunk funkcióinak biztosítása érdekében használjuk, a Szolgáltatásunk javítására és testreszabására. Az információk feltöltésre kerülhetnek a Társaság szervereire és/vagy egy Szolgáltató szerverére, vagy egyszerűen az Ön eszközén tárolódhatnak.

Ezekhez az információkhoz való hozzáférést bármikor engedélyezheti vagy letilthatja az eszköze beállításain keresztül.

Személyes adatainak felhasználása

A Társaság a Személyes Adatokat a következő célokra használhatja fel:

  • Szolgáltatásunk nyújtása és fenntartása, beleértve a Szolgáltatásunk használatának figyelemmel kísérését is.
  • Az Ön Fiókjának kezelése: az Ön regisztrációjának kezelése a Szolgáltatás felhasználójaként. Az Ön által megadott Személyes Adatok hozzáférést biztosíthatnak Önnek a Szolgáltatás különböző funkcióihoz, amelyek regisztrált felhasználóként elérhetők az Ön számára.
  • Szerződés teljesítése: a termékek, áruk vagy szolgáltatások vásárlási szerződésének fejlesztése, teljesítése és vállalása, amelyeket Ön a Szolgáltatáson keresztül vásárolt, vagy bármely más szerződés velünk a Szolgáltatáson keresztül.
  • Kapcsolatfelvétel: Kapcsolatfelvétel e-mailben, telefonhívásokkal, SMS-ben vagy más, az elektronikus kommunikáció egyenértékű formáival, például egy mobil alkalmazás push értesítéseivel, a Szolgáltatás funkcióival, termékeivel vagy szerződött szolgáltatásaival kapcsolatos frissítésekkel vagy tájékoztató kommunikációkkal, beleértve a biztonsági frissítéseket is, ha szükséges vagy ésszerű azok végrehajtásához.
  • Hírek, különleges ajánlatok és általános információk nyújtása egyéb termékekről, szolgáltatásokról és eseményekről, amelyeket kínálunk, és amelyek hasonlóak azokhoz, amelyeket Ön már vásárolt vagy érdeklődött, kivéve, ha Ön nem kíván ilyen információkat kapni.
  • Az Ön kéréseinek kezelése: Az Ön kéréseinek kezelése és kezelése.
  • Üzleti átruházások: Az Ön információit felhasználhatjuk egyesülés, felosztás, átszervezés, átalakítás, feloszlatás vagy más eladás vagy átruházás értékelésére vagy végrehajtására, akár működő vállalkozásként, akár csődeljárás, felszámolás vagy hasonló eljárás részeként, amely során az általunk a Szolgáltatás felhasználóiról tárolt Személyes Adatok az átruházott eszközök közé tartoznak.
  • Egyéb célokra: Az Ön információit felhasználhatjuk egyéb célokra, például adat elemzésre, használati trendek azonosítására, promóciós kampányaink hatékonyságának meghatározására, valamint Szolgáltatásunk, termékeink, szolgáltatásaink, marketingünk és az Ön élményének értékelésére és javítására.

Személyes információinak megosztása

Az Ön személyes információit a következő esetekben oszthatjuk meg:

  • Szolgáltatókkal: Megoszthatjuk az Ön személyes adatait Szolgáltatókkal a Szolgáltatásunk használatának figyelemmel kísérésére és elemzésére, valamint az Önnel való kapcsolattartásra.
  • Üzleti átruházások: Megoszthatjuk vagy átadhatjuk az Ön adatait egyesüléssel, a Társaság eszközeinek eladásával, finanszírozással vagy üzletünk egy részének vagy egészének másik vállalathoz történő átruházásával kapcsolatban vagy annak tárgyalása során.
  • Társvállalatokkal: Megoszthatjuk az Ön adatait a Társvállalatainkkal, ebben az esetben kötelezzük a Társvállalatokat az Adatvédelmi Irányelvek betartására. A társvállalatok közé tartozik anyavállalatunk és minden egyéb leányvállalatunk, közös vállalkozási partnereink vagy egyéb vállalatok, amelyeket mi irányítunk vagy amelyek közös irányítás alatt állnak velünk.
  • Üzleti partnerekkel: Megoszthatjuk az Ön adatait üzleti partnereinkkel, hogy bizonyos termékeket, szolgáltatásokat vagy promóciókat kínáljunk Önnek.
  • Egyéb felhasználókkal: amikor személyes adatokat oszt meg vagy más módon kapcsolatba lép a nyilvános területeken más felhasználókkal, az ilyen információk minden felhasználó számára láthatók lehetnek, és nyilvánosan terjeszthetők kívül is.
  • Az Ön beleegyezésével: Az Ön beleegyezésével bármilyen egyéb célra nyilvánosságra hozhatjuk az Ön személyes adatait.

Személyes adatai megőrzése

A Társaság az Ön személyes adatait csak addig őrzi meg, ameddig szükséges a jelen Adatvédelmi Irányelvekben meghatározott célok eléréséhez. Az Ön személyes adatait a szükséges mértékben megőrizzük és felhasználjuk jogi kötelezettségeink teljesítése érdekében (például, ha jogszabály kötelez minket az adatok megőrzésére), viták rendezése és jogi megállapodásaink és irányelveink érvényesítése érdekében.

A Társaság a használati adatokat is megőrzi belső elemzési célokra. A használati adatok általában rövidebb ideig kerülnek megőrzésre, kivéve, ha ezek az adatok a biztonság megerősítésére vagy Szolgáltatásunk funkcionalitásának javítására szolgálnak, vagy ha jogilag kötelezettek vagyunk az adatok hosszabb ideig történő megőrzésére.

Személyes adatai átvitele

Az Ön adatait, beleértve a Személyes Adatokat, a Társaság működési irodáiban és bármely más helyen dolgozzák fel, ahol a feldolgozásban részt vevő felek találhatók. Ez azt jelenti, hogy ezek az információk átvihetők és karbantarthatók lehetnek az Ön államán, tartományán, országán vagy egyéb kormányzati joghatóságon kívül eső számítógépeken, ahol az adatvédelmi törvények eltérhetnek az Ön joghatóságában alkalmazottaktól.

Az Adatvédelmi Irányelvekhez való hozzájárulása, majd az ilyen információk benyújtása az Ön részéről az Ön beleegyezését jelenti ebbe az átadásba.

A Társaság minden ésszerű lépést megtesz annak biztosítása érdekében, hogy az Ön adatait biztonságosan kezeljék és az Adatvédelmi Irányelvekkel összhangban történjenek az adatok átvitele, beleértve az Ön adatainak és egyéb személyes információinak biztonságát is.

Személyes adatai törlése

Ön jogosult törölni vagy kérni, hogy segédkezzen az Ön által rólunk gyűjtött Személyes Adatok törlésében.

Szolgáltatásunk lehetővé teheti, hogy bizonyos információkat töröljön magáról a Szolgáltatáson belül.

Bármikor frissítheti, módosíthatja vagy törölheti adatait, ha bejelentkezik fiókjába, ha van ilyen, és meglátogatja a fiók beállítások szakaszt, amely lehetővé teszi személyes adatainak kezelését. Felveheti velünk a kapcsolatot, hogy hozzáférést, helyesbítést vagy személyes adatainak törlését kérje.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos információkat meg kell őriznünk, ha jogi kötelezettségünk vagy jogalapunk van erre.

Személyes adatainak nyilvánosságra hozatala

Üzleti tranzakciók

Ha a Társaság egyesülésben, felvásárlásban vagy eszközértékesítésben vesz részt, az Ön Személyes Adatai átadhatók. Értesítést küldünk, mielőtt az Ön személyes adatai átkerülnek és más Adatvédelmi Irányelvek hatálya alá kerülnek.

Bűnüldöző hatóságok

Bizonyos körülmények között a Társaság köteles lehet nyilvánosságra hozni az Ön személyes adatait, ha ezt törvény írja elő, vagy ha erre hatósági kérésre (pl. bíróság vagy kormányzati ügynökség) van szükség.

Egyéb jogi követelmények

A Társaság az Ön személyes adatait jóhiszeműen nyilvánosságra hozhatja, ha úgy véli, hogy az ilyen intézkedés szükséges:

  • jogi kötelezettség teljesítése
  • a Társaság jogainak vagy tulajdonának védelme és megvédése
  • a Szolgáltatással kapcsolatos esetleges jogsértések megelőzése vagy kivizsgálása
  • a Szolgáltatás felhasználóinak vagy a nyilvánosság személyes biztonságának védelme
  • jogi felelősség elleni védelem

Személyes adatai biztonsága

Személyes adatainak biztonsága fontos számunkra, de ne feledje, hogy az interneten történő adatátvitel vagy az elektronikus tárolási módszer nem 100%-ban biztonságos. Míg törekszünk kereskedelmileg elfogadható eszközökkel védeni személyes adatait, nem garantálhatjuk annak abszolút biztonságát.

Gyermekek adatvédelme

Szolgáltatásunk nem szól 18 év alattiaknak. Tudatosan nem gyűjtünk személyazonosításra alkalmas információkat 18 év alattiaktól. Ha Ön szülő vagy gyám, és tudomása van arról, hogy gyermeke személyes adatokat adott meg nekünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha tudomást szerzünk arról, hogy személyes adatokat gyűjtöttünk 18 év alattiaktól, megfelelő lépéseket teszünk az ilyen adatok szervereinkről való eltávolítására.

Kapcsolatok más weboldalakhoz

Szolgáltatásunk tartalmazhat hivatkozásokat más weboldalakra, amelyeket nem mi üzemeltetünk. Ha egy harmadik fél linkjére kattint, akkor az adott harmadik fél webhelyére kerül. Javasoljuk, hogy minden látogatott webhely adatvédelmi irányelveit olvassa el.

Nem vállalunk felelősséget semmilyen harmadik fél webhelyének vagy szolgáltatásának tartalmáért, adatvédelmi irányelveiért vagy gyakorlataiért.

Adatvédelmi irányelvek változásai

Időnként frissíthetjük Adatvédelmi Irányelveinket. Értesítjük Önt minden változásról, ha az új Adatvédelmi Irányelvet ezen az oldalon közzétesszük.

A változás hatályba lépése előtt e-mailben és/vagy a Szolgáltatásunkon elhelyezett figyelmeztető értesítés útján tájékoztatjuk Önt, és frissítjük az "Utolsó frissítés" dátumát a jelen Adatvédelmi Irányelvek tetején.

Javasoljuk, hogy időszakosan tekintse át ezt az Adatvédelmi Irányelvet, hogy tájékozódjon arról, hogyan védjük adatait. Az Adatvédelmi Irányelvek módosításai akkor lépnek hatályba, amikor azokat ezen az oldalon közzétesszük.

Kapcsolatfelvétel

Ha bármilyen kérdése van ezzel az Adatvédelmi Irányelvvel kapcsolatban, lépjen kapcsolatba velünk:

  • Emailben: info@takiapp.hu
  • Cím: Taki Hungary Kft., Magyarország, 1062 Budapest, Székely Bertalan utca 19. fsz. 9